dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 16 april 2010

Don`t u hate it?

Av dansbandsfrun - 16 april 2010 09:25

Alltså FINNS det något jobbigare än att äta flingor med mjölk....och känna att du MÅSTE nysa?


   Jaha!! Och plötsligt sitter du med hela näven full av "flingkross".......


DÄR kan man snacka om "dagens i-landsproblem".....

 
 
Ingen bild

Johanna Wright

16 april 2010 10:05

Inte är det så kul heller när barnet mitt emot känner samma sak... så har man ansiktet fullt av gröt :-)

 
Lisa

Lisa

16 april 2010 11:34

Asgarv...
toka min... det är du det.. härligt vännen...
Älskar din humor....

http://unikajag.se

 
Ellis

Ellis

16 april 2010 12:17

Hahaha ja du, alla vi har problem, ja nyser efter sminket är lagt fint haha

http://ellisu.blogg.se

 
Ingen bild

Janne

16 april 2010 14:10

Ja. När du har munnen full med kaffe eller annan dryck och du sätter i fel strupe så du hostar ut allting över din dator innan du hinner få upp handen som stänkskydd. Det har såklart inte hänt mig men det hände en kompis. ;)

 
Ama de casa

Ama de casa

16 april 2010 15:06

Mycket att göra idag? ;-)

http://amacasa.wordpress.com

 
Em

Em

16 april 2010 15:16

Hahaha! Been there!
Sv: Mitt x i Norge (det finns ett x i Sverige också ;D) har som en stor hobby att fota. Jag brukade leta motiv och sen fotade han. Men jag har aldrig själv haft en kamera tidigare eller fotat något. Nu kan jag knappt vänta tills i morgon när jag skall testa mitt nya kamerastativ. Du och jag skulle kanske gå och fota tillsammans. Jag kan ha ryggsäcken med vin i. :D

http://egoinasmamma.nu

 
diana

diana

16 april 2010 22:57

Saker i munnen när man ska nysa är ett stort problem. Faktiskt ;)

http://www.metrobloggen.se/diana

 
Janne Hood

Janne Hood

17 april 2010 01:31

Ja, värre när man inte bara har *flingkross* utan delar med från näsan ;) Fast nysa inne eller ute är riskfyllt. Värst tror jag är om jag är på bussen och ska nysa försiktigt och det råkar bli *en hög med* som hamnar på mannen bredvid mig på bussen. På hans rock. och jag ska säga, ursäkta, kan jag ta bort snoret? Usch, vad äckliga saker det finns :) Kraam, Hood (Ja, jag ska gå nu :)

http://www.metrobloggen.se/utrop

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards