dansbandsfrun

Alla inlägg den 1 april 2010

Av dansbandsfrun - 1 april 2010 19:36

 

Nu börjar jag bli klar för avfärd...

 

   

 

Vi ses väl kärringar?

 

   

 

En JÄTTEGLAD PÅSK önskar jag er alla underbara läsare!!!

 

(det kommer hända massor i helgen, ni följer väl med?)  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av dansbandsfrun - 1 april 2010 09:12

1 april är ingen vanlig dag för oss...  


Vi firar jubileum idag    Vi ska ha en underbar skärtorsdag!!   


  


Till dig min finaste vän och livskamrat!

 

Tack för dom bästa åren i mitt liv och tack för att du finns vid min sida.

 

"Kanske jag inte alltid tycker om dig, men ÄLSKAR dig det gör jag jämt" ;)

 

Love   

Av dansbandsfrun - 1 april 2010 00:06

Min mormor var en av de roligaste kvinnor jag känt.   

 

Hon fick oss alltid att skratta så vi (nästan alltid) kissade i byxorna...(kanske inte så positivt men många urologer har blivit rika på vår släkt sen)

 

Jag satt och tänkte på en sak som hon alltid sa till mig;

 

-"Du MÅSTE va försiktig när du är ute om kvällarna, du har väl en burk peppar med dig i handväskan?"

 

EH............ Hur tänkte hon där?

 

"Ursäkta lite herr våldtäktsman, så ska jag bara ta upp min peppar här ur väskan och skruva av locket... Om du kan vänta ett slag?"

 

                                       

                                       *

 

Nope, jag har fortfarande inte kommit på en lösning. MEN Lisa fick en snilleblixt i en kommentar om otrivinet förut!!!

 

                                        *

 

DET funkar ju att ha i fickan o dra fram o spruta in i ögonen jue!!!

 

                                         *

 

BRA TIPS!! (plus en visselpipa å blåsa så mycke lungorna är värda)

 

Ju större lungor desto bättre kan man ta i...


Ovido - Quiz & Flashcards