dansbandsfrun

Alla inlägg under mars 2010

Av dansbandsfrun - 19 mars 2010 23:40

Nu har sambon och jag varit isär sedan han åkte på Cinderella i Måndags för att först lira där i 3 dagar, och sedan ut i resten av Sverige för att köra hela helgen medans vi är nere här i Småland...

 

 

 

USCH!!! (alltså det är INTE usch att va härnere hos min familj men ni fattar) hahaaha

 

 

 

(fast det är förbaskat nyttigt att längta) Det behöver man!! HELL YES!!

  

 

Till sambon: "Även om du är långt härifrån, så är min tanke hos dig"    

Av dansbandsfrun - 19 mars 2010 19:38

* Har nyss ätit mitt livs godaste pizza. (eller 1/3 av den, VARFÖR görs dom så stora?)

 

* "Mini" och jag har målat påskteckningar.

 

* Nu sitter vi och laddar inför kvällens PREMIÄR med stort P. "Så ska det låta"

 

Vad gör NI?

 

 

Av dansbandsfrun - 19 mars 2010 10:46

Först och främst vill jag poängtera att vi är nästan bara knasbollar i min släkt... Ni har inte fått stifta bekantskap med så många ännu, men det kommer      



Sen vill jag GRATULERA min kära, kära väninna och vapendragare sedan vi var pyttesmå. Hon fyller år idag och jag säger HIPP HIPP HURRA`i massor. Hoppas du får dansa mycket ikväll (och hälsa min sambo)   och så hoppas jag att vi kommer iväg på rajtantajtan i morgon...

 

  

 

Nu ska vi samla ihop oss och fara iväg och shoppa lite igen (finns ju inte så mycket annat och göra här)   

 

 

 

 

Av dansbandsfrun - 18 mars 2010 21:10


Jo som sagt, vi har varit hos min bror och hans familj ikväll. Och där fanns ett helt nyrenoverat kök som fick min puls att öka....

Jag låter bilderna tala för sig själva... (nu måste jag hem och renovera MITT kök)     





   



Och slutligen världens knasigaste (näst efter mig då) och sötaste brorsdotter som gärna inte vill va med på kort... MOHAHAHAAHAHA ;)

           

Av dansbandsfrun - 18 mars 2010 15:59

Nu ska vi åka en sväng till min bror och hans familj.


Dom har precis renoverat sitt kök så gissa om jag ska ta bilder och visa er sen ;)


Hörs snart!

Av dansbandsfrun - 18 mars 2010 11:32

Jag fick en award av Britt. För att jag lyser upp hennes tillvaro!!


Åh va gulligt, TACK BRITT!

Eftersom jag (som jag alltid säger) är en sopa på teknik o data och inte vet hur jag ska göra sen (man ska länka till 12 personer) som man tycker förtjänar denna fina gerbera, så ger jag den till alla mina läsare!


Ni förtjänar den alla, för att ni hälsar på mig i vått och torrt.

Aj wow ju!!   


Av dansbandsfrun - 18 mars 2010 10:38

Jaha... jag skulle överraska dom här med semlor igår kväll. Så jag fixade och donade...


  


Men det blev aldrig någon överraskning, fråga mig inte varför men dom måste va tankeläsare för när dom kom hem och jag mötte dom så sa dom:


"-JAHA, BLIR DET SEMLOR"?????????


hm.. Oförskämt skulle jag säga! Det var sista gången jag "överraskar"...


Av dansbandsfrun - 17 mars 2010 19:23

Jo, idag hörde jag på radion att SKABB har spridit sig i Sverige bland ungdomar.   


Så också herpes genitalis... MEN där hade forskarna rönt stora framgångar då

"mössen hade svarat positivt"'


Men.... Det är ju fantastiskt att mössen blir av med sin könsherpes, MEN HUR FICK DOM DEN?? 


  


Går dom ut på mus-disco? Går muskillen fram till musflickan och säger:

"först kan vi dansa tryckare och sen är det fest i mina byxor inatt och du är bjuden".... Och sen har dom oskyddat sex?


Nåja, skönt att dom hittat ett botemedel är det ju.

Ovido - Quiz & Flashcards