dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

Vilken Idiot!!!

Av dansbandsfrun - 31 mars 2010 10:11

Jag har bestämt mig för att va sur nu på förmiddagen!   

 

Och INGET kan ändra på det...

 

OM det är någon som har numret till den IDIOT som uppfann OTRIVIN MENTHOL så kan ni skicka det till mig för han ska ha stryk!!!

 

HUR tänkte han?

 

"Jag vet, jag uppfinner nåt man sprutar in i näsan som gör så helvetes ont att tårarna börjar rinna och luktsinnet stannar av i 14 dagar" Jippie!!!!!!!!   

 

 

  

Lätt hänt att köpa fel, när man är stressad...

 
 
Ama de casa

Ama de casa

31 mars 2010 10:35

Måste genast ut och köpa - vill HA! :-)

sv: Hahaha! Jag tror jag har sett henne - i spegeln! :-)
Kram på dig!

http://amacasa.wordpress.com

 
Ingen bild

Rävens mamma

31 mars 2010 10:40

Har gjort precis samma sak.. Min näsa har aldrig varit sej lik sen dess...

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

31 mars 2010 10:50

Rävens Mamma: Skojar du?? Jag kommer inte kunna njuta av vårens alla blommor nu... för jösse namn...
Jag ska lämna in en protest till Apoteket o ställa mig utanför med plakat! JA! ;)kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Rävens mamma

31 mars 2010 11:03

Nej, det kan du glömma.. Men framåt 2014 tror jag nog du kommer känna dom som luktar starkast.. Så det är lugnt..

 
Lisa

Lisa

31 mars 2010 11:14

Ja nu tar vi upp till kamp vännen..
Tar fast honom och sprutar det i personen som kommit på detta..
Kan kanske vara bra att ha det i väskan som överfalls försvar för oss.. Om det skulle hända..
Å jag vill att du ska slippa en massa skit nu för en lång tid..
kram

http://unikajag.se

 
camilla

camilla

31 mars 2010 12:50

Törs man komma in hit och kommentera.
Det verkar vara lite irritation här ;)
Den har jag aldrig provat och kommer nog inte att göra det heller,nu efter din historia.
Ha en bra dag och kram på dig!

http://www.cammo69.blogspot.com

 
Cim

Cim

31 mars 2010 13:09

Hej vännen,
Otrivin är det bästa o underbaraste när man är förkyld, har köpt en idag (frivilligt)!!!!!
Hoppas allt är bra med er…
Själv har jag semester och imorrn är jag ledig, åker till landet med maken o firar påsk i vår ensamhet… Ska bli underbart!!! Mycket mat, lite snaps o öl, elden som sprakar och inga måsten.. Kan det bli bättre???
Önskar Dig och De dina en riktigt GLAD PÅSK!!!!

Många kramar

PS: Vi ses väl på Blåkulla???????

http://www.icamamman.bloggplatsen.se

 
Diana

Diana

31 mars 2010 14:03

Jag som anser mig vara nässpraysproffs säger bara urk, har aldrig testat det dock.

http://www.decdia.blogg.se

 
Ellis

Ellis

31 mars 2010 14:08

Huaaa lät ej så najs, men tur nu kan Mini lukta bajs utan att du märker så slipper han bada!

http://ellisu.blogg.se

 
Linda

Linda

31 mars 2010 15:00

Ojdå... törs jag säga att jag fullkomligen ÄLSKAR otrivin mentol!!! Tycker den är suverän när man är täppt i näsan... Ha de gott, vi ses på Blåkulla ;-)

http://singelmammans.blogspot.com

 
Janne Robin Hood

Janne Robin Hood

31 mars 2010 18:50

Hej Raring,
du är jäkligt kul måste jag börja med :) Egen humor eller - personlig ;) Här fick man lite av varje till mans. Otrivin japp, samma sak här, grinar och det svider *f*n* efter. Hade en vän faktiskt som gick loss på dessa, minst 2,3 veckan.
Din man med afro, ja - nog var han 80-tal iaf :) Värken syns, om det är bara ben så är de snygga (annars också). Morotsmustasch är nog inte din likör, men mannen kan nog pussa ändå. Hoppas du inte sitter ute och blir våt, vid brevlådan - utan firar påsk hemma :) Trevlig helgtid, kraamen Hood

http://www.metrobloggen.se/utrop

 
Ingen bild

Anja

31 mars 2010 19:05

Men du, det här har vi ju pratat om, haha. Jag gjorde ju oxå så. Fick en jäkla chock och näsan sved som attan! Men så var jag ju tvungen att använda skiten för jag inte k unde ta mig till nåt nytt apotek.

Och se på fasen! Näsan vande sig!

Sjukt...

Sen tyckte jag nästan OM skiten på slutet. Påverkade inte mitt luktsinne mer än vad förkylningen gjorde iallafall, tack o lov!

:-)

 
Ingen bild

Maria

31 mars 2010 22:38

Åh, den är ju underbar...

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

1 april 2010 00:30

Anja: Ja, men jag har ju inte varit täppt sen då och hade inget hemma, så jag tänkte "what a heck" och HERREGUUD va jag ångrade mig. Nope jag kommer aldrig vänja mig ;)

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards