dansbandsfrun

Alla inlägg den 28 mars 2010

Av dansbandsfrun - 28 mars 2010 21:29

på något gott...


Nu är det så att jag är inte riktigt klar med min "GREJ" och det tar nog tills i morgon dessvärre... (inte ens min sambo vet om det ännu)


Men DÅ lovar jag att blogga om det för kung och fosterland.


(förlåt om jag bröt mitt löfte)  

Av dansbandsfrun - 28 mars 2010 20:16

Som ni kunde läsa i fredags hos LISA så har hon ju skickat ett paket till mig med hemligt innehåll....


Nu är ju inte jag så nyfiken utan ganska cool om jag får säga det själv... Så jag bryr mig inte så hårt...



Jag har liksom kört på i min egen takt i helgen och släppt det där helt. Jag menar; paketet kommer ju när det kommer...


Det är ju knappast så att jag kan påverka det...


Och jag menar, vad kan det va i??


Alltså... JAG tänker knappt ingenting på det...


Men det är en sak jag funderar på nu................................................


.................................................

..................................................


..............................................

..................................................


.......................................

..................................................


........................................

..................................................


................

..................................................


..........

"NÄR FAAN KOMMER DEN DÄR BREVBÄRAREN"???????


  

Av dansbandsfrun - 28 mars 2010 19:09

Alltså...jag visste inte att man kunde ha så mysigt en söndag.

 

Nu var det ÄNTLIGEN dags att se

  

 

   Färdmedel för dagen fick "Mini" bestämma, så då förstår ni nog vad det blev...

 

  

Nu är vi nära Filmstaden...Gissa vad som är i påsen?

Mmmmm... Lösgodis från Gotteboden förstås!

 

  

sen gick mannen med plånboken iväg och fixade "LITE" popcorn... säkra källor kan avslöja att halva kartongen förblev o-uppätna...

Sen "ska det va" cola, milkshake och godis.

 

  

Här har vi intagit våra platser...

spänningen är olidlig för sonen som aldrig varit med om detta..(men ser inte pappan lite pirrig ut med?)  

 

  

Awww... Så gulligt...      Man kan tom bajsa samtidigt med sina barn på Biografen...WOW!

 

 

Nu ska jag bara göra en sak till innan jag kan avslöja det roliga...

Återkommer straxt ;)

Av dansbandsfrun - 28 mars 2010 14:09

....nu verkar det som att vi ÄNTLIGEN kommer iväg på BIO!!


Vi har ju lovat "Mini" SÅ länge att se "Alvin & Gänget 2"


Vilken grej, spårvagn + godis + läsk + popcorn + film med morsan o farsan   


Återkommer så fort vi kommer hem, för DÅ har jag nåt kul att avslöja....

Jag har bokat något idag.... JIPPIE!!!! Kan ni gissa???


Later skater!

Ovido - Quiz & Flashcards