dansbandsfrun

Alla inlägg den 26 mars 2010

Av dansbandsfrun - 26 mars 2010 19:42

Gick in hos min bloggvän Lisa och skulle se vad hon har haft för sig idag och möttes då av detta tryck HÄR 


Hur gullig kan man va??


Inte nog med att hon höjer min blogg till skyarna (I LOVE IT)   

hon har även skickat mig ett hemligt paket...


(frågan är nu bara HUR SKA JAG KUNNA SOVA???)

om ni frågar min sambo så skulle han säga att det finns ingen mer vuxen i hela världen som är så nyfiken vad gäller julklappar o presenter. Vi snackar ånga, ny tejp osv...genom åren...


Tur jag har en massa Dallas-avsnitt som jag kan kolla på tills posten kommer nästa gång. om en sådär 2,5 dagar...SUCK...


TACK Lisa!!!   



Av dansbandsfrun - 26 mars 2010 19:04

Jag brukar inte ha roliga historier här MEN jag kunde inte låta bli:



En sexåring och en fyraåring sitter på övervåningen i sovrummet.
Sexåringen säger "Vet du, jag tror det är dags för oss att börja svära."
Fyraåringen nickar och håller med. Sexåringen fortsätter "När vi går ner
och äter frukost tänker jag säga något med helvete och du kan säga något med fan."
Fyraåringen håller entusiastiskt med.

När modern kommer in i köket och frågar sexåringen vad han vill ha till frukost svarar han "Men för helvete morsan, du vet ju att jag vill ha Havrefras och mjölk!"


SMACK! Han flyger ut ur stolen, snubblar omkring i köket, ner på golvet, och sedan upp på övervåningen som en raket, gråtandes medan hans mor förföljer honom och slår honom i rumpan för varje steg han tar. Hans mor låser rummet och skriker "Du kan stanna där tills du har vett nog och jag släpper ut dig igen!"

Hon går sedan ner igen, tittar strängt på fyraåringen och frågar honom "Nå, vad vill DU ha till frukost då, min unge man?"
"Jag vet inte" svarade han "men du kan ge dig fan på att det inte är Havrefras i alla fall!"




Av dansbandsfrun - 26 mars 2010 10:19

Nej fy vale, våra grannar får aldrig mer komma hit!!!


Det var länge sen jag skrattade så mycket och hur kul är det?

Dom är så jäkla goa och trevliga och vem vill umgås med sånna människor?


Dom ÄLSKAR "Mini"... VA? Hur VÅGAR dom???


Grannfrun och jag har EXAKT samma humor (wtf?), vi har båda slutat   (nästan samtidigt) och vi köpte våra hus med en månads mellanrum. Min sambo och hon har gått i parallellklass på högstadiet osv...osv...


Dessutom fick vi en fin blomma... (tror dom att vi gillar fjäsk??)

  

Sen var vi tvungna att bjuda dom på vin, både vitt och rött...Annars hade dom väl börjat tjuta för det...


  


Nej fy för härliga vänner! Sånna vill vi inte ha mä å göre!


Och tror ni inte på tusan att vi troligtvis ska åka till Turkiet ihop i augusti???       


Usch va jobbigt...


(jag ville inte ta kort på dom för dom är förmodligen efterlysta av både FBI och CIA pga olika kriminella förekommanden)   


Nja, vi får väl se om vi står ut med dom...annars får vi nog flytta snart!


Ciao   






Ovido - Quiz & Flashcards