dansbandsfrun

Alla inlägg den 25 mars 2010

Av dansbandsfrun - 25 mars 2010 18:23

....och ostarna framlagda så att dom får rätt krämiga konsistens... MUMS!


Snart kommer dom.


Jag är så hungrig att jag har börjat äta på servetterna nu.

Men jag läste att fotomodeller äter bomull och papper för att hålla sig smala...


Later skater!

Av dansbandsfrun - 25 mars 2010 09:43

God Morgon era slöfockar, nu har jag varit ute och joggat 1 mil och ska nu äta egengjord musli.......


Eller.....


Nääääeeeeeee....Skojar bara    Ni känner väl MIG??


Jag smyger igång kroppen och ligger som en katt och strääääääcker på mig. Farligt att stressa...

  

Ligger kvar i sängen och funderar på allt kul som är på G nu...


Men först å främst är det torsdag och då ska det ut och göras ärenden och sen ikväll kommer dom goaste grannarna över på ett glas vin.


Hörs sen!

Ovido - Quiz & Flashcards