dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 24 mars 2010

Vårpremiär!

Av dansbandsfrun - 24 mars 2010 19:17

Blev inte så många bilder som jag kunde använda men håll tillgodo ;)


  

Grabbarna jobbade hårt med att kasta ut snön på plattorna så det smälter fortare... jag bjöd på fika som betalning!

  

Och så här trött ser man ut om man inte kan sova om nätterna...

JAG HAR FÅTT ETT PAKEEEEET!!!!!! Vill ni veta vad som finns i?


  

Japp, min nya drog i livet... POCKETBÖCKER (jag kan ju inte hålla i vanliga) Lite blandad kompott...

MEN det ligger nåt på botten............................................
..........................................

..................................................
..................................................
.....

..................................................
................

 

ÅH HERREGUUUD, be still my heart!! Vilken lycka!! Mera JR!!!!!

6e och 7e säsongen, HALLELUJA!!


   

Och så en liten "vår-bild" med den nya H&M katalogen som skall läsas från pärm till pärm och vårblommor i fönstret och en jäkla massa c-vitaminer ;)     

 
 
Diana

Diana

24 mars 2010 20:38

Jag skiter i böckerna och filmerna... där var bubbelplast!! Pang pang!
Härligt att våren är på väg! Ska man lägga snön på plattorna? Jag trodde man skottade där för att komma fram? Hrm.

http://www.decdia.blogg.se

 
Carina

Carina

24 mars 2010 21:15

Jag förstod inte heller det där, lägga snö på plattorna?? Nåväl, det såg ju härligt ut det där. Böcker, film och fika :)
Kram kram

http://cinacarina.blogspot.com

 
Ulrika

Ulrika

24 mars 2010 21:54

Vilka snyggingar ni är alla tre!! SMAAART av er att LURA fram våren på det där viset!! Klart dom förtjänar fika!
Hoppas att du får sova riktigt gott i natt, nu!

http://fabulousforty.blogg.se

 
Britt

Britt

24 mars 2010 23:47

Ser att ni också måste ha på er vinterkläderna för att fika ute.

Har också fått H&M katalogen men inte hunnit titta i den.

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

 
Jenfan75

Jenfan75

25 mars 2010 06:24

avis jag blir =) vill också ha mer JR=) har bara kommit till säsong 4 än så länge..
Igår hade vi en gudomligt härlig dag då det smälte massor. Men idag ser det ut att bli mulet..

http://jenfan75.wordpress.com

 
Ammis

Ammis

25 mars 2010 06:24

Tycker inte du ser speciellt trött ut, lite uppgiven kanske, men söt är du iaf. Jasså, du är en sån där Dallas-fan :D, det var ju kul. Jag följde det frenetiskt när det gick, men det gjorde ju alla. Håller med om att pocket är mer "lättläst" eller rättare sagt, trevligare att handskas med helt enkelt. Ha en skön torsdag.
KrnÁMelikram

http://ammis.bloggplatsen.se

 
Stattinskan

Stattinskan

25 mars 2010 07:27

... nu har du allafall sysselsättning under dina vaknätter ;-D
Kramar

http://metrobloggen.se/stattin

 
browneyedgirl

browneyedgirl

25 mars 2010 09:02

Så du gillar dallas =) jo då dom minns jag allt. Härligt med en massa nya böcker och HM katalogen har jag beställt ifrån, lycka när den kommer =)
Kramen
PS: Underbara bilder

http://www.metrobloggen.se/browneyedgirl

 
Zanna

Zanna

25 mars 2010 09:32

Neeehheeejj, det tror jag inte på att den där söta killen skulle kunna få utbrott?! ;) Äh skämt o sido för det här är ALLVAR!! Vi föräldrar ska fan ha en stjärna i kanten för att vi (men nöd o näppe) klarar ut dessa situationer. Tur att varelserna som är skyldiga t detta är underbara i grund o botten! =) Kram till dig! Det vore förresten fantasktiskt roligt att träffas nån gång med våra vildar! Har en aning om att dom inte har lagt sista besöket på minnet. Charlie låg i vagnen o sov o Embla låg på axeln o spydde! :D O förresten så får du skriva novell långa kommentarer i min blogg när du vill!!

http://zazzabarills.blogg.se

 
Ama de casa

Ama de casa

25 mars 2010 10:53

Jag har varit på Southfork Ranch - blev du avis nu? ;-)

Hur kan du vara så himla SÖT när du inte har sovit? Kan du lära ut det knepet...
KRAM!

http://amacasa.wordpress.com

 
Daniel

Daniel

25 mars 2010 11:34

Häääärligt!!
Kommer på DALLAS maraton. Pam e min favvo! å Lucy

http://danielfagerholm.webblogg.se

 
Ingen bild

Rävens mamma

25 mars 2010 17:06

Tänker på dej och hoppas du snart är bättre i dina leder.. De blir ju iaf varmare ute, kanske kan hjälpa?. PS Har du stule den där brickan på Mc donalds? Kram.

 
Eva-Marie

Eva-Marie

28 mars 2010 00:15

Gillar dina droger - böcker och Dallas...

http://www.metrobloggen.se/evam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards