dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 24 mars 2010

Mini semester...

Av dansbandsfrun - 24 mars 2010 12:16

SOM ni måste saknat mig!!


Jag tog semester igår. Jag släppte min blogg helt... Eller nja...kanske inte helt för inatt låg jag och svarade på lite kommentarer.


Eftersom mina händer spökar nu och ibland så säger jag nu och här (ska aldrig mer tjata, jag lovar) att jag tar några kommentarer då och några då... och ibland tar jag dom inte alls   


Man får inte låta det där bli en börda. OM folk slutar att kommentera eller läsa min blogg för att jag inte hinner/kan "bjuda tillbaka" så får det bli så. Jag tycker om er ändå!!!


Nu ska jag återgå en stund till till det som ligger mig varmast om hjärtat just nu...

Dallas på DVD och Geischa i min mun, liggandes i världens största, skönaste och framförallt TOMMASTE (nej, ja veeeet att det inte heter så) säng. MOHAHAHAHA...(det kallas sen frukost med förmåner)


Återkommer snart  

 
 
Ama de casa

Ama de casa

24 mars 2010 13:16

Stackars liten...
Klart vi inte överger dig!
Hoppas du blir bättre snart!
:-)
PS: Hälsa JR, Pam, Bobby och dom andra :-)

http://amacasa.wordpress.com

 
Ellis

Ellis

24 mars 2010 14:42

HAHA jag älskar och förvränga det svenska språket "Ljugare, allt du säger är ljug" "bästaste" "storaste" hahahaha :D låter roligare ju!

sv: nej stopp stopp STOPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag går inte på det, Mini är min, så är det bara, du kan inte ge bort min kärlek till en storbloggare!!! Vad är det för stil!? :O

Oj reumatism? Känns som om många har det, skulle inte förvåna mig om jag också får det en dag...
Krya på dig - inte för de är hjälpande ord (vet för min 10 åriga syster har lidit med barnreumatism sen hon var 1 år)

KRAAAAAAM IDIOT-SVÄRMOR

http://ellisu.blogg.se

 
Diana

Diana

24 mars 2010 16:47

Jag undrade lite vart du tog vägen igår. Fast det är rätt smart att du inte gör som jag och bloggar om att man inte har något att blogga om.
Förresten, när kommer snuskinlägget? Gick inte sambon med på det eller? ;)

http://www.decdia.blogg.se

 
Gun

Gun

24 mars 2010 17:12

Det förstår väl alla att du inte kan svara på varenda kommentar! Det spelar ingen roll, som du säger, och när du mår bättre kommer det att gå snabbt att få tillbaka läsarna.

http://horni.blogg.se

 
Ingen bild

Janne

24 mars 2010 17:28

"Geischa i min mun". Det låter snuskigt! ;D

 
Ulrika

Ulrika

24 mars 2010 21:47

Precis - det får inte bli en börda eller tvång det där med bloggeriet - det ska ju vara kul!! Klart jag inte överger dej, du är ju en favvo!!
Krya på dej i kroppen! KRAM - du är toppen!

http://fabulousforty.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards