dansbandsfrun

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av dansbandsfrun - 24 mars 2010 19:17

Blev inte så många bilder som jag kunde använda men håll tillgodo ;)


  

Grabbarna jobbade hårt med att kasta ut snön på plattorna så det smälter fortare... jag bjöd på fika som betalning!

  

Och så här trött ser man ut om man inte kan sova om nätterna...

JAG HAR FÅTT ETT PAKEEEEET!!!!!! Vill ni veta vad som finns i?


  

Japp, min nya drog i livet... POCKETBÖCKER (jag kan ju inte hålla i vanliga) Lite blandad kompott...

MEN det ligger nåt på botten............................................
..........................................

..................................................
..................................................
.....

..................................................
................

 

ÅH HERREGUUUD, be still my heart!! Vilken lycka!! Mera JR!!!!!

6e och 7e säsongen, HALLELUJA!!


   

Och så en liten "vår-bild" med den nya H&M katalogen som skall läsas från pärm till pärm och vårblommor i fönstret och en jäkla massa c-vitaminer ;)     

Av dansbandsfrun - 24 mars 2010 17:01

OCH ett hemligt paket....


Japp...är ni intresserade av det?


Då ska ni titta in här om en stund för det har jag bilder på... MEN jag måste laga mat åt dom först. (det var villkoret att ställa upp på fotot) =)


Later skater...

Av dansbandsfrun - 24 mars 2010 12:16

SOM ni måste saknat mig!!


Jag tog semester igår. Jag släppte min blogg helt... Eller nja...kanske inte helt för inatt låg jag och svarade på lite kommentarer.


Eftersom mina händer spökar nu och ibland så säger jag nu och här (ska aldrig mer tjata, jag lovar) att jag tar några kommentarer då och några då... och ibland tar jag dom inte alls   


Man får inte låta det där bli en börda. OM folk slutar att kommentera eller läsa min blogg för att jag inte hinner/kan "bjuda tillbaka" så får det bli så. Jag tycker om er ändå!!!


Nu ska jag återgå en stund till till det som ligger mig varmast om hjärtat just nu...

Dallas på DVD och Geischa i min mun, liggandes i världens största, skönaste och framförallt TOMMASTE (nej, ja veeeet att det inte heter så) säng. MOHAHAHAHA...(det kallas sen frukost med förmåner)


Återkommer snart  

Ovido - Quiz & Flashcards