dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 17 mars 2010

Herpes genitalis & Mushumor.

Av dansbandsfrun - 17 mars 2010 19:23

Jo, idag hörde jag på radion att SKABB har spridit sig i Sverige bland ungdomar.   


Så också herpes genitalis... MEN där hade forskarna rönt stora framgångar då

"mössen hade svarat positivt"'


Men.... Det är ju fantastiskt att mössen blir av med sin könsherpes, MEN HUR FICK DOM DEN?? 


  


Går dom ut på mus-disco? Går muskillen fram till musflickan och säger:

"först kan vi dansa tryckare och sen är det fest i mina byxor inatt och du är bjuden".... Och sen har dom oskyddat sex?


Nåja, skönt att dom hittat ett botemedel är det ju.

 
 
camilla

camilla

17 mars 2010 20:17

Hahahaha!
Hur du funderar :)
Jag hörde det där på radion men inte tänkte jag på hur mössen fått det.
Men ring in på Radio Rix och fråga på "våga fråga" ;)
Jag skulle också vilja veta det nu :)
Ha det bra och kram på dig!

http://www.cammo69.blogspot.com

 
Britt

Britt

17 mars 2010 22:47

Hoppas det även fungerar på de stackars människorna som har könsherpes. Och du har inte möss alltid oskyddat sex? Har du sett en muskondom? ;D

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

 
Diana

Diana

17 mars 2010 22:57

Stackars möss... de drabbas ju av allt möjligt!

http://www.decdia.blogg.se

 
Britt

Britt

18 mars 2010 00:05

Förresten...du har en gerbera inne hos mig. Skulle länka till dig men det sket sig...jag och Metrobloggen blev lite osams :-(

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

 
Ellis

Ellis

18 mars 2010 02:14

HAHAHA är du säker på att tjejmusen inte frågade om han ville se hennes mus? :D

sv: Jag var platina blond i 2 års tid ja! :D
Jag har brunt hår, åt de ljusa hållet, väldigt ljusa. :D

Haha nja han måste ju gått igång på mitt passfoto då han knappt talade med mig innan han kom fram till mig :P Måste ju varit min heta mordiska blick på bilden eller så! :D

Jag skämtade idag efter att han kallade mig för ögongodis att han förmodligen söp mig fin! Hahahaha

Jag är minis fru också! Jag är bara liiiiiiite... typ... jag vänsterprasslar bara!!

http://ellisu.blogg.se

 
Diana

Diana

18 mars 2010 04:45

Sv: Goa du! Jag lovar att försöka att inte få virus igen. :)
Jag gjorde min gbp -04 och gick ner en 60 kg. Tyvärr har jag gått upp en del igen (men långt ifrån allt). Batman upplever jag som att han mår bättre, sträcker på sig mer. Sen är han jätte duktig med maten och fuskar inte alls.

http://www.decdia.blogg.se

 
Gun

Gun

18 mars 2010 08:17

Könsherpes på en mus låter inte helt omöjligt.

Godmorgon fina dansbandsfrun! :)

http://horni.blogg.se

 
ramona

ramona

18 mars 2010 09:18

fy fan för skabb... trodde det bara höll till på rävar....
såg en skabbräv för inte så längesen....

:)
Kram kram

http://nordbergromlin.blogspot.com

 
Vicke

Vicke

18 mars 2010 10:33

tur att dom har medicin som värkar

http://www.metrobloggen.se/animeringar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards