dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 8 mars 2010

Bokrean på CDON.com...

Av dansbandsfrun - 8 mars 2010 12:07

jo inatt... låg jag och beställde lite böcker och filmer på CDON.com.



Då såg jag plötsligt en sak ibland reaprodukterna som gjorde mig en smula fundersam...


  

Rea 69:- ......

 

Eh.........................................

 

Är det bara JAG, eller känns det inte lite märkligt att ens betala 69:- för att veta vad som "ska hända" året 2003?

 

Verkar jag negativ om jag säger att jag inte skulle ge 2 kronor för boken?

 

Och vet ni, det mest udda...

var att Bokfan var SLUTSÅLD!!!!

 

 

 
 
Em

Em

8 mars 2010 16:30

Hänger du inte med eller? De har kommit på att vi har räknat fel, så det är år 2002 nu!! ;D Dvs Mini är inte ens fött än och du lever loppan, tror jag? Kram på dig!!

http://egoinasmamma.nu

 
Diana

Diana

8 mars 2010 17:44

Öh, det är nog det sämsta jag sett! Då skulle jag kanske inte kastat min Heiki Vesa spådomar för 2000 när vi hade rensningen?
Sv: Goding! Mår du bättre nu?

http://www.decdia.blogg.se

 
camilla

camilla

8 mars 2010 18:36

Nä..du är inte negativ om du säger att du inte skulle ge 2 kronor för boken utan jag skulle säga att du är snål ;)
Hahaha,jag förstår vad du menar :)
Ha det bra och kram på dig!

http://cammo69.blogspot.com

 
Ingen bild

Janne

8 mars 2010 20:15

Ja det kan man ju undra varför folk köper men det kan ju vara så att den varit slutsåld sen 2003 men dom har glömt att ta bort den ur listan. Nä det är nog inte det.... folk är nog bara underliga. ;)

 
Carina

Carina

8 mars 2010 21:44

"Allting går att sälja med mördande reklam"
Det här är väl ett bevis på det :) Så otroligt korkat!!!
Hoppas du mår bättre gumsan!
Kramilikram

http://cinacarina.blogspot.com

 
paloma

paloma

9 mars 2010 16:15

Men gud vad myigt det såg ut! Vad vackert! Som vykort! Vart är det? Hoppas du får en fin dag här skiner solen och man känner våren är på väg! KRAM

http://www.metrobloggen.se/skvallerpressen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards