dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 20 februari 2010

En Dansbandsfrun Pa semester!

Av dansbandsfrun - 20 februari 2010 19:00

Hej raringar!!!


Jaha, da sitter man vid datorn igen for i solen kan man inte sitta for den finns inte har...


Men vem bryr sig, for igar va det sa underbart sa da tog vi vara pa varje sekund som vi gatt miste om hela veckan.

Vi tog med oss mousserande ROSEvin och begav oss till stranden och sa satt vi dar och hade det harligt. "Mini" sprang runt i vattnet och jag plockade snackor och sa drack vi vin i solnedgangen...Fy bubblan va mysigt det var...


Och idag har vi promenerat lite, kopte en baguette och lite "mojo-sas" och sa satte vi oss i en park o at upp det ;) (hade ju inte gatt hemma efter rapporter fran sms)


I morgonbitti flyger vi hem, och det kanns tudelat...for jag langtar som vanligt hem efter min sang ;) MEN jag hade kunnat va har minst en vecka till, aven om vadret varit skrutt sa har vi utnyttjat varje minut o haft skitkul!


* Jag har haft lyckan att se rakt upp i en overviktig tants "familjelycka" nar hon bojde sig frammat igar vid poolen...Hela synen har skadat mig grovt, och det hela paminnde om en permanentad Monchicci...


* Vi har blivit hotade av ett gang negresser som blev skitsura for att de inte fick flata mitt har... (?)


* Vi har atit Kina-mat (take away) nastan varje dag TROTS att vi har gratis mat pa hotellet  ;) Godaste kina mat ever!!!


* Jag ar brun!!!!


* Jag kommer nog aka utomlands igen redan i april tror jag....


Nu maste jag ga tillbaka till rummet och ata mer choklad ;)


Ha det bast sa hors vi igen om nagra timmar mina sweathearts!!!

 
 
Em

Em

20 februari 2010 19:29

Vad underbart att ni har njutit! STOR KRAM

http://egoinasmamma.nu

 
lilla My

lilla My

20 februari 2010 19:34

Låter kanon trots att solen inte visat sin bästa sida.Kram vännen och välkommen hem du är saknad.

http://www.metrobloggen.se/miumiu

 
Gun

Gun

20 februari 2010 19:54

Skönt att ni har haft det bra! Och att ni njutit trots dåligt väder några dagar är ju toppen.
Välkommen hem imorgon! Kram

http://horni.blogg.se

 
Marie

Marie

20 februari 2010 22:49

Visst är det en bonus med sol, men huvudsaken är väl att ni fått egentid med varandra!!
Låter som ni haft det väldigt bra den här veckan, ni får leva på de minnena fram till sommaren;)
Välkommen hem till ett Sverige i snökaos/kram

http://miruschkas.blogspot.com

 
Diana

Diana

20 februari 2010 23:02

Hahaha, permanentad Monchicci! Det var en fullträff. :) Tur att det inte var mannen din som råkade ut för synen, blir man inte impotent av det så vette fasiken. ;)

Du är så välkommen hem sen! Kram

http://www.decdia.blogg.se

 
AnneliH

AnneliH

21 februari 2010 09:43

Mojosås är såå gott!! Har du inte provat canariepatatas ihop med den såsen rekommenderar jag att du gör det nästa gång ;)
Hoppas ni inte har så långt att åka från flyget, för det är verkligen besvärligt väglag här hemma.

Kör försiktigt!

(april...då är jag där!...längtar!)

http://www.shaggkvist.se/canaryuser

 
Ama de casa

Ama de casa

21 februari 2010 11:19

Hahaha! Det var ju många fina upplevelser :-)

Kram på dig - och välkommen hem! För det blir väl hemma du läser detta :-)

http://amacasa.wordpress.com

 
Ingen bild

Janne

21 februari 2010 11:20

Välkommen hem till snöovädret! ;D

 
camilla

camilla

21 februari 2010 13:52

Det låter som om ni har det jätte härligt.
Förutom att du såg hela "familjelyckan" på tanten.
Det kan inte ha varit en vacker syn :)
Ha det bra och trevlig resa hem.
Kram på dig!

http://cammo69.blogspot.com

 
Carina

Carina

21 februari 2010 15:53

Härligt att få ladda batterierna även om tiden går fort.
Hoppas resan hem går bra.
Kramen

http://cinacarina.blogspot.com

 
Cim

Cim

21 februari 2010 16:29

Hallå där raringen,
hoppas resan hem gick bra, ja här är väl lite annorlunda väder än där ni varit.. FY F-N för snö!!!!
ha det gött...

Kramisar

http://www.icamamman.bloggplatsen.se

 
Fenixmona

Fenixmona

21 februari 2010 16:52

Inte alls avis...älskar att vara insnöad o strandsatt då varken tåg eller bussar går här...Hoppas du fått laddat upp batterierna ordentligt gumman! Det lär du behöva när du kommer tillbaka till detta djupfrysta land...Kramiz

http://fenixmona.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards