dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 12 februari 2010

Jag SNOR en annan bloggs inlägg!

Av dansbandsfrun - 12 februari 2010 21:23

BRUKAR DU:

Titta på dig själv i spegeln: Japp, så fort jag kan...

Gnälla: Va, Eh... vem har sagt nåt?

Sova: Så fort jag är ensam.

Ha ångest: Ibland så kryper det på en.

Skada dig själv med flit: Ja med mina TREO.

Drömma mardrömmar: Nej jag är alldeles för tuff.

Drömma sexdrömmar: Skitofta  Nope

Ta droger: Behöver inte, kan släppa loss utan

Försöka vara annorlunda: Nej inte sen jag blev "vuxen"

Klä dig i svart: Jättegärna

Gå i skolan: Hell No! Nej tyvärr

Röka: NÄÄÄÄÄ!!! (sedan 2 år)

Ha sex: ja, med min kille helst.

Ljuga: ja för tusan, om det krävs.

Hata folk: Några finns det, men det tar energi så jag har glömt vilka.

Lita på folk: Ja, det är jag bra på (tyvärr i vissa fall)


VEM:

Saknar du: Min Pappa Varje dag!!!

Vill du döda: ingen

Rörde dig sist: Min son

Kysste mig sist: My Man!

Vill du kittla: Nån på Stan...Tänk å bara gå fram o börja kittla!!

Kramade du sist: Sonen, nyss.

Vill du prata med: Solguden Ra (hoppas han bor på Teneriffa)

Skrek du på sist: Min sambo igår när jag inte kunde stänga säkerhetsbältet i bilen.

Sårade dig sist: En kompis.

Vill du bli galet full med:  "Cicci" 100 år sedan.

Gjort dig riktigt glad senast: Min sambo

Fick du sms från senast: Min kusin Linn (hon skickade ett tomt) ;)

Ringde dig senast: Sambon

Är vackrast på jorden: Med risk för att va tjatig men min son.


HAR DU:

För många vänner: Nej, men dom jag har står mig närmare nu än förr när man hade fler.

Tvångstankar: Nej, bara när jag flyger (hmpf)

Någon annan psykisk sjukdom: Bulimi i min ungdom räknas väl dit. Man blir aldrig riktigt frisk....

Någon fysisk sjukdom: ja

Någon skada: lite skavanker här o där finns det väl.

Färgat håret: Ja ofta ofta ofta ofta...

Brutit några ben: Nej

Några piercings: Några extra hål i öronen om det räknas? annars NOT!

Egen dator: Yey!!!!

Bra självförtroende: Ja, det har nog blivit ganska ok nu äntligen.

Kysst någon: Oj oj oj, OM jag har?!

Haft sex: Jaaaa

Köpt kondomer: Japp, det är jag stolt över, det borde alla tjejer göra med huvudet högt!!

Sagt jag älskar dig till någon idag: Japp

Varit kär: Många gånger

Dumpat någon: Japp

Lämnat landet: Många gånger

Tuttat eld på nån: Nej inte ännu.

Gjort något olagligt: Ja.


HUR:

Går du: Bättre sedan jag fick mitt bäcken "fixat"

Svarar du i telefon: Jag lyfter luren, och säger Haiiiii på småländska ;)

Fördriver du tiden: Filar naglarna. äter konfekt på divanen...

Mycket pengar har du: Snuskigt mycket

Tjänar du pengar: OM jag gör?

Ofta diskar du: Aldrig

Ofta städar du: Aldrig

Ofta träffar du din familj: Förutom mina egna familjemedlemmar så alldeles för sällan. 30-35 mil dit


TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag ÄR redan något.

På Gud: Ja

På rymdvarelser: Nej, eller jo på Diana i serien "V"

 
 
Diana

Diana

12 februari 2010 22:49

Alltid skoj att läsa frågor om andra! Hade man haft orken och tiden... okej, vem försöker jag lura... orken så skulle man gjort egna frågor. Ofta är de lite B kan jag tycka.

http://www.decdia.blogg.se

 
camilla

camilla

12 februari 2010 22:57

Oj,nu jädrar fick jag veta mycket om dig.
God natt och sov gott!

http://cammo69.blogspot.com

 
Ingen bild

Neola

13 februari 2010 18:50

Hej på dig...ja ER!

Trevlig läsning i din blogg :) Nu undrar jag om jag får "SNO" denna lista med frågor av dig?

Har förstått att ni reser ikväll/imorgon till Teneriffa, och jag önskar er allt gott....att ni får vara friska och kunna njuta av semestern fullt ut.

Kramar om / Neola

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards