dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 12 februari 2010

Min dag...

Av dansbandsfrun - 12 februari 2010 16:34

Min dag började med att jag fick spy som en kalv.... Nope, ingen bebis på G utan jag tål medicinerna dåligt. Men nu börjar jag piggne te   


Jag skulle varit o gjort slingor i morse men fick förstås ställa in.


Sen åkte han jag delar säng med och köpte en jättefin tvättmaskin. (hade någon sagt till mig för 10 år sedan att jag skulle jubla av lycka av sånt hade jag dött)


Sen åkte han o klippte sig (hos sitt gamla strul) hahaha,  förlåt älskling att jag avslöjar det men det e så kul ;) det rimmade ju!!!!!


Nu ligger jag här o FUNDERAR på hur jag ska hinna packa allt, klippa min son, bada honom o mig, laga mat utan att spy...och framför allt titta in hos alla bloggare...


Och så vill jag TACKA alla som skrivit så

 

otroligt mycket gulligt om min

 

sånginsats   jag blir generad (o börjar undra om jag inte e en jäkel på det där i

 

alla fall??? hahaha skojar bara! KRAM

 

 
 
Karin

Karin

12 februari 2010 17:00

Ja, jag tycker allt du ska sjunga lite mer för världen, men du kanske är färdig me den biten....? Jag kan iaf inte sluta lyssna på ditt youtube-klipp. Har blivit beroende, haha. Så jävla snygg när ni sjunger tillsammans!! Jag vill oxå ha en sambo o sjunga tillsammans med (eller nä, föresten....jag sjunger bäst själv....i bilen) ;)
Och du... vi borde verkligen, jag menar verkligen ses snart!! De vore väl själva fan om vi inte skulle lyckas få till en dejt innan 2010 är slut! Tummis på den?
Ta hand om dig, vännen!!
Stor kram!
Karin

http://karinsgrubblerier.blogspot.com

 
Em

Em

12 februari 2010 17:40

Jag vill att du skall må bra! :(
Men bra att du (ni? ;D) får en ny tvättmaskin! Och kanske värmen hjälper lite på det onda, för visst skall du söderut nu, eller har jag blandat ihop grejer? STOR KRAM

http://egoinasmamma.nu

 
camilla

camilla

12 februari 2010 18:09

Säg bara till när du känner dig sugen på lite fest och Noice,så kommer jag.
Det är inget hot,det är ett löfte ;)
Ha det bra och kram på dig!

http://cammo69.blogspot.com

 
Diana

Diana

12 februari 2010 19:22

Usch vad jobbigt att behöva kräkas!
Tur att du påminde mig om din sång, jag kunde inte lyssna på det innan!

http://www.decdia.blogg.se

 
ramona

ramona

12 februari 2010 20:18

Yes samma som Annelie o grabbarna spelar på... :=)
stället har sett likadant ut i 50 år tror jag...
har träffat henne några ggr:) super trevlig, brukar kasta några ord ibland på facebbok:)

Hoppas du hinner fixa allt nu innan trippen...du får ta rakapparaten på sonen;) själv ska jag ta o permanenta och färga ögonfransarna tills vi åker, fniss... tycker det låter så jäkla spännande... ha inte provat det förut...men kanske så ser man lite fräschare ut... o inte som en sliten dansbandssångerska mohaaahaa

http://nordbergromlin.blogspot.com

 
Diana

Diana

12 februari 2010 20:46

Sv: Jaså du är en sugar mama! Hehe, inte illa! ;) Bara sno du allt vad du kan. Haha!

http://www.decdia.blogg.se

 
Gun

Gun

12 februari 2010 21:07

Vad tråkigt att du inte mår bra...Men du skriver så härligt och kul trots att du mår dåligt. Krya på dig nu fina Dansbandsfrun!

http://horni.blogg.se

 
Ulrika

Ulrika

12 februari 2010 21:10

Du behöver inte bli generad över berömmet, du förtjänar varenda dugg - du ÄR en jäkel på att sjunga! Hoppas att du mår bättre nu!!

http://fabulousforty.blogg.se

 
lilla My

lilla My

12 februari 2010 21:16

Åh stackare hoppas du känner dig bättre nu.Kram

http://www.metrobloggen.se/miumiu

 
Diana

Diana

12 februari 2010 21:37

Sv: Jag vill bara, med mina sista krafter, tacka dig för din kommentar. Men var är bilen? Jag orkar inte stå längre...

http://www.decdia.blogg.se

 
Neola

Neola

12 februari 2010 22:24

Hej vännen...jag tittar in och önskar dig allt gott och att du kryar på dig....många kramar Neola

Ps: jag bytte tillbaka till min gamla blogg men ändrade om designen så välkommen in till mig där (om du inte redan varit där hehe)....kram igen

http://neolasblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards