dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 11 februari 2010

Universum sänder oss tecken?

Av dansbandsfrun - 11 februari 2010 21:21

 

Jag har en lustig känsla runt vår resa... sambon tycker att jag är larvig men...

           

                                     *

                                      

 

Kollat väderleksprognosen på Teneriffa närmaste veckan och jag ser inte överdrivet mycket   

 

                                      *

 

MEN vi bestämde att vi ska sitta på mysiga restauranger även om det regnar och äta TAPPAS o dricka mängder av gott vin och umgås och PRATA.......   

 

                                       *

 

Shit samma om solen sviker oss men det är iaf runt 20 grader o det är bättre än här.   

 

                                       *

 

Men sen har vi då "Mini" som sedan igår är jättesjuk med hosta och feber...   

 

                                       *

 

Och NU börjar sambon o jag må konstigt med...

 

 

och det roligaste av allt är att OM någon är sugen på att grilla marschmallows eller nåt så kan ni komma hit för vår tvättmaskin brann för en stund sedan (för ett halvår sedan spröt det eldgnistor om den) så vi hade detta på känn...

 

                                       *

 

men då vet vi att 1) allt som låg i....inte följer med på semester. 2) vi har något "kul" att lägga pengar på när vi kommer hem...  

 

Är detta tecken på att vi ska stanna hemma?    

 

 
 
WellbeingOfMe - Positiv energi, Lågkolhydrat-kost,

WellbeingOfMe - Positiv energi, Lågkolhydrat-kost,

11 februari 2010 21:40

Usch, allt det dära eländet låter inte roligt alls! Men inte då skall ni stanna hemma för det, då låter ni ju bara det förstöra ännu mer för er, och det är ju inte bra? :) Klart ni skall åka, åk iväg och njut av friheten (oavsett vädret!)

http://wellbeingofme.blogg.se

 
Carina

Carina

11 februari 2010 21:41

Nej! Det är ett tecken på att ni behöver komma iväg på en välförtjänt semester :)
Kramen

http://cinacarina.blogspot.com

 
camilla

camilla

11 februari 2010 21:56

Men ni har då otur.
Men....nä,det är inte ett tecken att ni ska stanna hemma.
Ni har bara lite(mycket) otur.
Och ang. min hyllningsfilm....hm....jag duktig......ska sanningen fram så var det min YNGSTA dotter som gjorde den åt mig....men det pratar vi inte högt om;)
Ha det bra och kram på dig!

http://cammo69.blogspot.com

 
Ingen bild

maggan

11 februari 2010 22:18

självklart ska ni åka!!!! det är medeltemp du läser lilla vännen...... häng inte läpp för en tvättmaskin de finns många många i butikerna (säger Hasse) åk ni det behöver ni verkligen...... så fint du sjöng o Hasse sa : tänk om vi kunde sjunga en duett ihop... men han har ingen sångröst.... den är hemsk (tycker maggan) krya på lilla mini nu! såg att MB spela på fred när vi ska till skövde. hälsa Micke att vi ses i skövde....kramiz fr öa

 
Diana

Diana

12 februari 2010 01:31

Låter som om du haft en underbar dag vännen! Grubbla inte för mycket, det är inget du kan styra ändå.

http://www.decdia.blogg.se

 
Britt

Britt

13 februari 2010 00:18

Man ska inte tro på allt man hör och läser...det gäller även det som kommer från universum!

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards