dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 9 februari 2010

enarmad bandit...

Av dansbandsfrun - 9 februari 2010 19:24

nu kan jag inte använda min vänstra hand eller arm så jag skriver det här för att säga att jag lovar att svara på era kommentarer i morgon...


o söta Cim Tack för utmärkelsen.


o Janne *ler* det var visst bara 19grader när ja kollade nu ;)


puss på er godingar. ps.kul å skriva med ett finger............................................
...............................

 
 
Diana

Diana

9 februari 2010 19:40

Jag är en nöt.. gissar att det är det som står i din e-mail adress... som jag ju kan se. Nåja, nu är det iaf bevisat att jag är en äkta blondin... Och jag behövde inte ens dra ner trosorna. :)
Krya nu på dig... Håll dig borta! Fy på dig! (men tack för att du uppdaterar)

http://www.decdia.blogg.se

 
Ingen bild

A-K

9 februari 2010 19:51

Hej!
Vill bara hälsa och önskar att Du blir bättre i dina leder. Halkade in i din blogg via Ama.
Kram från en f.d, musikeränka (på 70-80 talet)

 
Ama de casa

Ama de casa

9 februari 2010 20:07

Men du är verkligen bra på att skriva punkter! Uppenbart ett steg i rätt riktning :-)

http://amacasa.wordpress.com

 
Carina

Carina

9 februari 2010 21:23

Ett finger?? Å det ser lika fint ut som vanligt :) Du är bäst!
Kram

http://cinacarina.blogspot.com

 
Cim

Cim

10 februari 2010 09:14

Hallå vännen,
det märks inte att du skriver med ett finger...
Ingen orsak med utmärkelsen, gillade dig o din blogg på en gång...

Ha en underbar dag!!

Kram

http://www.icamamman.bloggplatsen.se

 
Stattinskankan

Stattinskankan

10 februari 2010 10:26

... är det så eländigt vännen? Hoppas, hoppas, hoppas att det snart lugnar ned sig! Kryapåsigkramen!

http://metrobloggen.se/stattin

 
lilla My

lilla My

10 februari 2010 10:44

Ta det lugnt och låt datorn vara ett par dagar.Kram och krya på dig.

http://www.metrobloggen.se/miumiu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards