dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 6 februari 2010

Glömde några saker...

Av dansbandsfrun - 6 februari 2010 23:54

JENNY SILVER, va e de mä dä???????? Är det någon som har sagt att dina "Moves" va snygga eller har du totalt förlorat förståndet? Ja ja, du skulle aldrig ha lämnat dansbandsbranschen...skyll dig själv.

 

MEN faktum är att jag tyckte kvällens festival höll högre nivå överlag än på många år!!!

 

Eh...ja, det var väl allt då.......

 

Nu ska jag smyga ner till kylskåpet o "preparera" det med en ketchupflaska eller nåt som trillar ut i natt när sambon kommer hem...

 

JAG ÄLSKAR SÅNT (o han gör .....inte ...det) Mohahahaha...

 

Puss

 

 

 
 
Diana

Diana

7 februari 2010 05:13

Haha, vad elakt du är! Du får testa med plastfolie på toalettringen med. ;)

Sv: Vad brukar du måla med när du målar? Säg inte penslar för då får du stryk. :)

http://www.decdia.blogg.se

 
Kison

Kison

7 februari 2010 07:20

Ja jösses, jag bara gapade när jag hörde/såg henne. Vilken skit. Tycker förövrigt inte det fanns en enda bra låt. Ingen som fastnade hos mig iaf.

http://sandmellantarna.com

 
Helen

Helen

7 februari 2010 08:07

aha, så hon kommer från dansbandssvängen? jag undrade vad tusan hon höll på med!

http://www.metrobloggen.se/jack

 
Cim

Cim

7 februari 2010 12:21

Jaa du, hon skulle inte slutat i Candela, där hörde hon hemma, kanontjej faktiskt, men igår... Jaaa du, hon hade nog ramlat ner från en annan planet enligt mina ögon o öron... Skräcködla... YECK!!

Kramar till dig, vännen!!

http://www.icamamman.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards