dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 5 februari 2010

NEDLÄGGNING?

Av dansbandsfrun - 5 februari 2010 22:03

Måste jag lägga ner min blogg nu?

 

För första gången har jag ABSOLUT INGET att skriva om...

 

Varför?

 

Jo för ikväll har vi tittat på Toy Story först och sen Skönheten & Odjuret...

 

VAD ska jag skriva om det? Eh...

 

ja den där skönheten...ho e ju bra grann? eller?

 

Neee...jag är körd som bloggerska ta mig tusan.

 

Sov gott...

 
 
Diana

Diana

6 februari 2010 06:05

Finns skönheten och odjuret på dvd nu? Jag vill ha den filmen!

http://www.decdia.blogg.se

 
Kison

Kison

6 februari 2010 07:20

Haha känner igen det där. Läste just på en blogg där hos listat x antal låtar som är hennes favoriter. Skrev att den idén tar jag med mig nästa gång jag har bloggtorka ;-)
God morgon!

http://sandmellantarna.com

 
camilla

camilla

6 februari 2010 08:59

Ja...det kan du väl skriva om :)
Ha en underbar lördag och kram på dig!

http://cammo69.blogspot.com

 
Carina

Carina

6 februari 2010 10:04

Receptet du efterlyste är enklare än enklast :)
Jag använde ciabatta mjölmix. Sedan tillsätter man bara jäst och vatten (det står på påsen hur man gör)
Kram och ha en bra lördag

http://cinacarina.blogspot.com

 
Ama de casa

Ama de casa

6 februari 2010 10:53

Tips: Scanna in en massa gamla bilder så har du nåt att ta till när den där torkan sätter in ;-)
Kram

http://amacasa.wordpress.com

 
Susanne

Susanne

6 februari 2010 18:51

Hej vännen! Alla får vi idétorka ibland. Annars gör som jag...... Hamna mitt i skottelden, då tar aldrig fantasin slut. Skulle kunna skriva dygnet runt om allt som snurrar i mitt huvud!!
// Kram på dig!

http://bondesusanne.se

 
Ingen bild

wenche Lind

6 februari 2010 20:59

Nääääää det får du inte,,, Du får ha skrivtorka det gör inget ,,, det har jag ju nästan jämt,,,HIhihii,,,

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards