dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 3 februari 2010

Världens Bästa?

Av dansbandsfrun - 3 februari 2010 09:23

Frågan är om man inte har världens bästa man, om han åker ut i snöstorm för att köpa färska frallor som vi ska ha till frukost?   

 

  

bild lånad på kryddburken.se

 
 
Cim

Cim

3 februari 2010 09:31

Gomorron,
oj då, det var bra gjort, ja det är kärlek det!
Här gjorde min man frukosten av det som finns i kylen, det var inga fel på det heller...
Jobbardags 12.30-19 idag, liiite trött men det funkar när man väl kommer dit.
Ha en fin dag!

kramen

http://www.icamamman.bloggplatsen.se

 
Cim

Cim

3 februari 2010 10:15

Hej igen,
ja det är lite jobb just nu, men ser fram emot helgen då vi är ledig och har alla bsrnen här, kuuul!!!!
Sen är det min lediga dag på torsdag nästa vecka, den här veckan jobbar jag på min lediga dag...
Ja, jag hoppas också jag tar mig till jobbet idag, har inte så bra däck på min bil (dubbfria dessutom) men jag ska köra försiktigt!!

Ha det bäst!!
Kram

http://www.icamamman.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

månstråle

3 februari 2010 10:58

du snacka om att ja är snurig burrig....Hmm ..
Vilket gott bröd...luktar ända hit..va snällt gjort
kram.

 
Gun

Gun

3 februari 2010 11:19

Ja, det är nog ingen tvekan om att han är bäst då:)

http://horni.blogg.se

 
ramona

ramona

3 februari 2010 11:59

mmm du har plii på karl ;)) så ska det vara!
Jäkla gott såg det ut att va!
kramis

http://nordbergromlin.blogspot.com

 
Diana

Diana

3 februari 2010 13:03

Inte illa! Nybakade bullar är smaskens.

Sv: Snälla du... Dunkgömme är som kurragömma fast när den som räknar hittar en ska man springa till "uppsamlingsplatsen" kommer man före räknaren vinner man. :) Dunk på dig ett två tre.
Ingen kräksjuka än... men det åker upp och ner och magen har krig. :)

http://www.decdia.blogg.se

 
eva-marie

eva-marie

4 februari 2010 23:05

Jag tycker definitivt att din sambo kvalificerar sig till titeln "Världens bäste" genom det han gjorde för dig! KRAM

http://www.metrobloggen.se/evam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards