dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 2 februari 2010

Snyggt Underliv?

Av dansbandsfrun - 2 februari 2010 15:12

Jaha, jag har nyss legat och kollat på en dokumentär på 4+ (tror jag)

 

Det var en plastikkirurg i USA som hade som specialitet just kvinnors underliv....

 

En kvinna hade blivit jättestor och slapp (ni vet var) efter några barnafödslar och han hjälpte henne att få tillbaka samlivet med sin make. DET tycker jag var jättebra...

 

Men sen var det en kvinna som var nyskild och ville "fira" detta med att operera sina blygläppar SNYGGARE...   

 

Eh............

 

Dom var inte till besvär på något vis när hon hade åtsittande kläder eller när hon cyklade osv... Nej hon hade bara retat sig på deras utseende hela sitt liv....

 

Eh.......

 

(nu tänker jag massor) så jag delar det med er...

 

* Är det bara JAG eller finns det "Snygga blygläppar"?

 

* Har hon tänkt ha vernissage o visa upp dom för många?

 

* Tittar hon på dom ofta? (tänk den som hade tid till sånt?)

 

* Finns den karln, som bryr sig om ifall dom är "perfekta"?

 

Jaja...hoppas hon blir lycklig!

 

 
 
Em

Em

2 februari 2010 16:02

Om du är så jävla nöjd med dina så kan väl du visa upp de då!!??!! Moahahaha!

Nej, det låter rätt sjukt. Du har med poängen i att de kan vara till besvär, men när så inte är fallet verkar det konstigt. Jag inbillar mig att ju snyggare man är, ju mer hakar man upp sig på såna bagateller. Det i sin tur borde betyda att du och jag är jättefixerade vid bagateller!! ;D

http://egoinasmamma.nu

 
camilla

camilla

2 februari 2010 16:22

Ha,ha!
Är det sådant du går runt och funderar över :)
Hoppas du får svar,för av mig får du inga ;)
Men som sagt...hoppas hon blir lycklig.
Ha det bra och kram på dig!

http://cammo69.blogspot.com

 
Gun

Gun

2 februari 2010 17:19

Herregud vilka problem folk har. Varför inte skänka pengarna istället. Det finns hur många behövande som helst.
Sv: Tack snälla, sånt "tjat" lyssnar jag gärna på:) Du har ju också en gåva, du kan sjunga. Det är också underbart!

http://horni.blogg.se

 
Carina

Carina

2 februari 2010 18:56

Men hallå??? Inte sitter problemen mellan benen på henne!!! nä...snarare lite längre upp.
Kram

http://cinacarina.blogspot.com

 
lilla My

lilla My

2 februari 2010 19:05

Haha ja det var ju också ämne? Stor, lite,små eller fladdriga alla är vi olika men skulle gubben börja jämföra mig med en kalkon så skulle jag nog fundera på att göra något åt det:=)Kram och ha de bra.

http://www.metrobloggen.se/miumiu

 
Ama de casa

Ama de casa

2 februari 2010 19:41

Åh! En tävling!
Klart jag vet var!
Du skrev det ju själv - i USA!!!
Vad är priset?
En operation???

http://amacasa.wordpress.com

 
Janne Robin Hood

Janne Robin Hood

2 februari 2010 20:12

Hej Frun,
kikat runt först - snygg i blåperuk och minen, ja hm rar. Du, man och barn är väldigt fina, men ser i bilden det där som kallas "samhörighet, liksom man är en del av varandra". Kul att du bildar mycket, mer spännande av de som vågar (jag vågar sällan ;)

Om detta med utseendefixering. Om kroppsdelar syns kan jag förstå de med s.k handikapp. Det under sammankopplat med sommar kan jag delvis förstå OM det är något man mår dåligt av. Men både män och kvinnor ser olika ut i byssorna, vem bryr sig?
Håller med mig, jag vet någon som nämnt sladdrigt, fladdrigt efter födslar, men? Detta låter Hollywood plus, men tyvärr sprider det sig till Svea Rike. Jag har aldrig brytt mig om varken byst eller annat, tycker man om så gör man.
Hoppas allt är bra i snösvängen och lugnet råder! Kramar, Hooden!

http://www.metrobloggen.se/utrop

 
Marina

Marina

2 februari 2010 20:13

Ja, det var väl ett USA problem som mycket annat!?
Men det är som jag brukar säga, ``Var och en blir salig på sin tro!!´´
Ha en bra kväll.

http://www.gallerigavelin.blogg.se

 
ramona

ramona

2 februari 2010 20:22

haha... snacka om ilandsproblem.....:)

http://nordbergromlin.blogspot.com

 
Ingen bild

Janne

2 februari 2010 20:36

Åh men jag håller SÅÅÅ med Em i hennes första mening! ;D

Visst kan man tycka ett par blygläppar är fina men jag tror inte många män bryr sig om det egentligen. Skulle väl tro att det är ungefär som kvinnan och en snopp. Ni kan tycka den är fin men jag tror inte många av er bryr er så mycket om den t.ex är lite sned?

Håller med Carina, felet sitter nån annanstans än mellan benen på henne.

 
Cim

Cim

2 februari 2010 21:10

Hahaha, ja när gud delade ut hjärnor var fan inte den kvinnan med...
Vilket världsproblem!!!

Hoppas du haft en fin dag, själv har jag jobbat 08.30-19.00

Ska snart sova (igen)... Är så trött nuförtiden så jag tycker inte jag gör annat än tjatar om att sova...

Massor av kramar

http://www.icamamman.bloggplatsen.se

 
margit

margit

2 februari 2010 22:41

"Man får väl vara nöjd som man är"...där...
Kramen!!

http://margitholm.blogg.se

 
Diana

Diana

3 februari 2010 08:14

Blygdläppar kan se väldigt olika ut... och ja, vissa tycker jag ser läskiga ut. Haha! Men det är ju upp till var och en om man vill göra nåt åt det. Hänger det ner så mycket att det skaver kan det vara idé att fixa det hela.
Ps blygDläppar.. inga blyga läppar. haha! ;)

http://www.decdia.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards