dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

Bästa Vännernas Återseende!

Av dansbandsfrun - 30 januari 2010 12:34

    "-mommo, kolla mina bilar"  (klicka på bilderna för större)


   "-nä nu jäklar, ska du få en puss som du sent ska glömma"


   "-jag ÄLSKAR att busa med dig"!!


      Dansbandsfruns nya "hussor" som jag inte kan leva utan (stickade av mamma), då jag är så frusen om fötterna. Dessa är lite av en lyxigare variant som ni ser...Mohahahaha!

 
 
Emma-Lou

Emma-Lou

30 januari 2010 12:56

Du ska inte göra en döskalletårta då? Med färdigkavlat marsipanlock? Inte så mkt jobb faktiskt, det är som att göra en vanlig tårta, bara att du lägger på locket efteråt :) Skrev upp receptet hur vi gjorde tårtorna :)

(finns marsipanfigurer att köpa färdiga i butik)

http://emmalou.myshowroom.se

 
Em

Em

30 januari 2010 13:35

Vad mysigt att busa med mormor! // Dina bullar ser jättefina ut! Och "raggsokker" är ett måste för alla med kalla fötter!

http://egoinasmamma.nu

 
Diana

Diana

30 januari 2010 14:44

Haha, ser Em:s kommentar, dina bullar ser jätte fina ut... de har inte jag fått se! ;)
De ser ut att ha roligt tillsammans! Bor din mamma långt borta eller?

http://www.decdia.blogg.se

 
Neta

Neta

30 januari 2010 14:50

Barnbarn är verkligen livets efterrätt, jag vet precis hur din mamma känner sig där.
Går inte att beskriva det måste upplevas. ;)
Jo jag har sett dina kommentarer men varit lite down så inte orkat svara dom.

http://netaave.blogg.se

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

30 januari 2010 14:56

Diana; Mamma bor i Småländska skogarna ca 30 mil dit ;( men vi ses ganska ofta ändå.

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Neola

30 januari 2010 19:18

Jasså din mamma bor i Småländska skogarna...? Hon kanske inte bor så långt från mig då..., jag bor i Vetlanda.
Ps: fina foto du har i bloggen ;)
Kram

 
Ama de casa

Ama de casa

31 januari 2010 10:48

Så mysigt med gos och gosigt på fossingarna :-)
Kram

http://amacasa.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards