dansbandsfrun

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av dansbandsfrun - 26 januari 2010 21:58

Ok, jag erkänner...

 

Jag bakade ..... och herregud vilka kakor...rena Paradiset...


    

 


  


Av dansbandsfrun - 26 januari 2010 19:14

...jag vill bara klargöra en sak....


vi bakar INTE havreflarn med chokladsmörkräm nu.   


För det skulle ju betyda att jag inte gör annat än att baka, och ursäkta men jag HAR ju faktiskt ett liv   


.......................och en blogg................  






Av dansbandsfrun - 26 januari 2010 17:28

Eller jag vill nog flytta till Kina i alla fall, för det finns få saker som gör mig så lycklig som KINAMAT.

 

(sambon kom hem med det innan han åkte till Örebro för att spela där ikväll)  

 

  

sen fick jag hem en skitsöt liten "Mora-Nisse" idag som åkt VASALOPPET på skidor och fått en guldmedalj...

 

       

Av dansbandsfrun - 26 januari 2010 15:28

Nu tror jag att jag har kommit iordning så pass, att jag kan släppa in er utan att skämmas   

 

(bara smileyarna här gjorde flytten värd)

 

Ta er nu en kopp kaffe och en semla så drar vi!

 

VÄLKOMNA!!

 

 

 

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards